ח"כ בוסו על כניסה לממשלה ללא בן גביר: "לא מתחייב לכלום"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ בוסו על כניסה לממשלה ללא בן גביר: "לא מתחייב לכלום"

    ח"כ אוריאל בוסו מש"ס הגיע הערב לאולפן "המירוץ לבחירות" ואמר בריאיון לאבי רבינא ואיתי גדסי: "אין מחילה לליברמן על מה שהוא עשה, אולי אחרי שהוא יעשה שנים של תשובה בבית שלו בנוקדים" | צפו בריאיון

    13:16
    06.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הרב משה הלל הירש: "עדיין יורים מדרום, מה הועילו חכמים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אוריאל בוסו מש"ס לגדסי ורבינא: "אני יכול להתחייב, שלא נהיה בשום ממשלה ללא נתניהו והליכוד. לגבי השאר (בן גביר וסמוטריץ'), אני לא מחליט, לפעמים זה טוב להיות במקום התשיעי".

    "70 אלף חרדים לא באו להצביע בבחירות האחרונות, 40 אלף ירדו ליהדות התורה ו 30 אלף לש"ס, זה אנשים שכל פעם באים להצביע. הממשלה הזו השפיעה לכל אחד בכיס. השפיעה על הזהות היהודית. כל אחד צריך לדעת שזה בידיים שלו עכשיו" אמר בוסו.

    "אנחנו רק בגוש הימין, לא תהיה שום שותפות עם אלו שהיו שותפים לממשלה. אין מחילה לליברמן על מה שהוא עשה, אולי אחרי שהוא יעשה שנים של תשובה בבית שלו בנוקדים".

    על השאלה מדוע הולכים על הראש של לפיד ולא של ליברמן שלא חודל מלהסית נגד החרדים: "לפיד הוא זה שיצר את השיח נגד החרים בעשור האחרון, ליברמן ראה שזה מביא קולות והצטרף".

    על תכנית המאבק בעוני אמר: "ראשית צריך לעזור בטיפול נמרץ לאלו שלא סוגרים את החודש, ואלו שנמצאים מתחת לקו העוני, ולאחר מכן לפעול להקמת רשות למלחמה בעוני".



    0 תגובות